Wednesday, November 11, 2009

rabu 11/11/09, 17:09 pm...

sebenarnyer..dah borink+kemalasan nak buat keja...lg 50minit nak blk...
hari ni boleh balik awal...yeyyyy...\:d/
sebab cik jam cuti...
selalu blk kul 6.30 ... huhu... :-(

ptg ni nak gi mkn briyani kat syed bangsar sambil beli vitamin one junior tuk izma...vitamin dr ecpi...maheii x ingat...ada 30 biji je...
ckp psl izma..minah kecik ni..demam le plak...sorg baik..sorg demam...hadoii..sian anak-anak aku ni...kecik2 kena mkn ubat je...

.mcm kena cari org jaga kat umah..tp susah..sebab cik jam xsuka org indo dok umah dia... n dia xsuka indo tu msk n so on...
n lg 1..scary le..kena cr indo yg betul2 ikhlas nak keja n berperi kemanusiaan n bersifat penyabar n penyayang pada KANAK2 SAHAJA!!!

udah le minah kecik tu klau bab menyepahkan umah..no 1 wooo...
hr ni kemas..belum tentu lg 5 minit akan kemas cantik je..dia jeles ooo tgk ibu dia bersenang lenang...
bak kata opah dia..budak nakeii...
n bak kata mak njang dia..izma sorg mcm ada 10 org...so boleh imagine ka ...
cemana rumah aku..huhu..bukan setakat tongkang pecah dah...garuda menghentam...suma ada...

sebab tu..aku x prefer org nak dtg umah secara mengejut..kenapa..MALU siut..umah mcm kena langgar garuda+tongkang pecah...
maaf le pd sesapa yg nak dtg...tp aku x bg..bukan x suka..tp tuler..timenyer suntuk sgt..atleast klau bgtau awal sehari leh lg..aku jd road runner twiiit-twiit mlm tu...

ermm..apa lg nak tulis..haha xde idea maa..aku ni xsuka buat krgan..tp suka membaca je...
k ler..nak call cik jam..sebab dia tido..kena kejut..krg xpsl2 aku blk kul 7 gak...

bye-bye....

No comments: